Bij Molly socks willen wij niet moeilijk doen over retour sturen van jouw sokken. Daarom kun je de sokken geheel kostenloos retour sturen. Dit kan naar onderstaand antwoordnummer. Dit mag in originele verpakking maar ook in een grote envelop. Als het pakje maar door de brievenbus past. 

Mocht je spijt hebben van jou bestelling en wil je de sokken omruilen voor een ander paar dan kan je de sokken retour sturen, laat even weten voor welk model je het wil inruilen en wij sturen je geheel kostenloos een ander paar op!

Helaas is mijn bedrijf niet zo groot als een Zalando of Wehkamp dus hou het graag reeël en maak er geen misbruik van!

Retour adres:

Molly Socks
Antwoordnummer 1639
7550 WB Hengelo.
06-41811365

Klachten:
Mocht je na het dragen van mijn sokken een klacht hebben of een klacht betreffende de dienstverlening of een eventuele andere opmerkingen dan kan deze worden verstuurd naar: info@mollysocks.nl of telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zullen dan zo snel mogelijk u ontvangst bevestiging sturen en uiterlijk binnen 8 werkdagen zullen wij inhoudelijk op je klacht reageren. Wij zullen alles aan doen om een passende oplossing te vinden.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)
 

Herroepingsrecht/retourneren

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (hier in .DOC bestand te downloaden en printen), maar bent hiertoe niet verplicht.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht/retourrecht zijn sokken waarbij de verzegeling is verbroken. Deze producten zijn namelijk niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van hygiëne, wanneer de verzegeling is verbroken.

Een retour aanmelden via e-mail

De makkelijkste manier om een retour aan te melden is door ons een mailtje te sturen op Info@mollysocks.nl. Als je aan wilt geven welk artikel je wilt retourneren melden wij de retour aan en krijg je van ons verdere instructies voor de retourzending.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst
te herroepen, van ons terug.

Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Kosten van het retourneren

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Desgewenst kunnen wij je voorzien in een verzendlabel, zodat je het pakketje alleen nog maar hoeft af te geven bij het postkantoor. De kosten van het retourneren worden verrekend met het te crediteren bedrag.

Indien de retour een direct gevolg is van een fout van Molly Socks, dragen wij uiteraard zorg voor de retourkosten. Je ontvangt van ons dan een verzendlabel per e-mail, zodat je het pakketje alleen nog maar hoeft af te geven bij het postkantoor.

Waardevermindering

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.